We zijn gestart - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Hoof - WaarBenJij.nu We zijn gestart - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Hoof - WaarBenJij.nu

We zijn gestart

Door: Dethmer

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 April 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zondag om 6 uur opgestaan, want we moesten om 9 uur op Schiphol zijn. Netjes op tijd vertrok het vliegtuig richting Washington DC. Daar aangekomen moesten wel 3 uur wachten voor onze vlucht naar LA. Helaas kwam hier, door elektrische problemen in de cockpit, 1 uur bij. Hierdoor stonden wel om, 6 uur NL tijd, op LAX. Lara had amper geslapen en wij waren bekaf. Snel naar het hotel. Gelukkig was het al 20 uur lokale tijd, dus toen we goed en wel in bed lagen was het 21:30 uur en zouden we de niet echt veel last van de jetlag moeten hebben.

Maandag 18-04: vandaag de camper opgehaald en het vakantie gevoel was bij het betreden van de camper compleet. Wat een gaaf apparaat. Dit wil ik thuis ook. Alleen een voertuig van 3 meter breed Door Europa navigeren zal voor de nodige uitdaging zorgen

• 19 April 2016 - 19:33

Desiree:

Fijn dat jullie veilig aan de overkant van de plas beland zijn! Maar uh....de camper gaat toch niet mee naar Europa?
    Veel plezier!!

• 20 April 2016 - 19:54

Suzanne :

Hallo fam hoof
    Hoe gaat het daar?
    Fijn dat alles goed is gegaan met de vlug
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie.

• 24 April 2016 - 12:22

Sas En Henk:

Hoi Linda, Detje en Lara,
    Jullie zijn nu een week onderweg met jullie grote camper.
    Hoe verloopt het avontuur?
    Nog veel plezier!
    Groetjes met hagel, sneeuw en zon...