Wat hebben we de afgelopen dagen gedaan - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Hoof - WaarBenJij.nu Wat hebben we de afgelopen dagen gedaan - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Hoof - WaarBenJij.nu

Wat hebben we de afgelopen dagen gedaan

Door: Dethmer

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 April 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Woensdag 18-4: vertrokken naar San Diego om daar kamp op te maken. De Door de reisorganisatie beloofde $25,- per nacht halen we niet. Tot nu toe is alles ver boven de $30,- en eerder $40,- per nacht.
In de middag de bus en trolley naar San Diego genomen. Daar Old Toen en wat andere sites aangedaan. Erg mooie stad en zeker een aanrader.

Donderdag 19-4: op naar Seaworld. Alles in de States is groot, dus hadden wij hoge verwachtingen. De shows waren leuk, maar het park was erg klein. In een paar uurtjes zou je hier alles, los van de shows, Gezien kunnen hebben. Dat gezegd, hadden we een leuke dag met wederom erg mooi weer. Park sloot om 17 u, dus hup in de RV en door naar de volgende bestemming