1,5 week op pad - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van Familie Hoof - WaarBenJij.nu 1,5 week op pad - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van Familie Hoof - WaarBenJij.nu

1,5 week op pad

Door: Dethmer

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 April 2016 | Verenigde Staten, Holbrook

Het is woensdag 27 april en inmiddels zitten we in Holbrook Arizona. We zijn uitgeweken naar het Petrified forest, omdat het weer gewoon te slecht werd in Flagstaff. 2 nachten onder 0 vinden we te koud. De ronde die we wilde maken: Grand Canyon, Page, Monument Valley enzovoort, belooft de komende dagen alleen maar regen. Dus, opzoek naar de zon en zodoende in Holbrook.

De afgelopen dagen hebben we dus doorgebracht in Flagstaff. Erg leuk stadje, maar helaas begon het tijdens ons bezoek te sneeuwen. Ja, dat lees je goed..... sneeuw. En dat nadat we gestart waren met een temperatuur rond de 30°C. Brrrr!
Onze eerste poging om de kou te ontwijken was Sedona. Volgens Trotter moesten we hier niet zijn, maar Bell Rock stond wel op de verlanglijst en was zeer de moeite waard. Ook Sedona is een aardig, doch zeer toeristisch plaatsje, met hele leuke, zeer betaalbare, hebbedingetjes.
Lara heeft zich helemaal uitgeleefd op de Bell Rock, de kleine berggeit. Volgens de info bevinden zich hier aardstralen. Dus even de tijd voor ons samen genomen om ze op te nemen.

Het weerbericht geeft aan dat het volgende week weer mooi weer wordt op onze oorspronkelijke route, dus dan gaan we weer naar de Grand Canyon. Want in de regen is dat gewoon te jammer en we hebben de tijd. Tot die tijd zoeken we naar mooie plaatsen met zon ;-)